Рекомендоване примірне двотижневе меню для учнів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти м. Кропивницького, в межах передбачених асигнувань на зимово-весняний період 2018 року

ПОНЕДІЛОК Вага, грам ПОНЕДІЛОК Вага, грам
1-4 кл. 5-11 кл. 1-4 кл. 5-11 кл.
Сніданок Сніданок
Рис відварний з овочами 150 200 Хліб житньо-пшеничний з м/в та сиром твердим 30/10/10 50/10/15
Хліб житньо-пшеничний 40 50 Кавовий напій на згущеному молоці 200 200
Сік 200 200 Фрукти свіжі 50 100
ВІВТОРОК ВІВТОРОК
Сніданок Сніданок
Запіканка сирна з манною крупою та соусом з повидла 100/15 150/20 Салат зі свіжої капусти 50 100
або ліниві вареники зі згущеним молоком 100/10 150/20 Плов з м’ясом 135 150
Чай з молоком 200 200 Хліб житньо-пшеничний 50 60
Чай з цукром 200 200
СЕРЕДА СЕРЕДА
Сніданок Сніданок
Булочка (Кунцівська) 50 50 Булочка з посипом (кунжутна) 50 100
Сосиска відварна 40 40 Оладки з печінки 40 80
Огірок солоний 10 10 Огірок солоний 10 10
Чай з лимоном 200/5 200/5 Чай з цукром 200 200
Фрукти свіжі - 100
ЧЕТВЕР ЧЕТВЕР
Сніданок Сніданок
Салат зі свіжої капусти 50 50 Булочка «Каштан» з м/в та ковбасою н/к 50/5/15 100/10/20
Каша гречана розсипчаста 100 150 Какао на молоці 200 200
Хек тушкований з овочами в томаті 35/35 50/50
Хліб житньо-пшеничний 50 60
Чай з цукром 200 200
П'ЯТНИЦЯ П'ЯТНИЦЯ
Сніданок Сніданок
Булочка з посипом (кунжутна) 50 100 Макарони відварні 100 150
Биточок з філе птиці 50 75 Бефстроганов 50 50/50
або фрикадельки запечені 50 75 Овочі солоні 30 30
Сир твердий 10 15 Хліб пшеничний 50 60
Чай з цукром 200 200 Чай з цукром 200 200
Салат зі свіжих овочів 50 50

Затверджую

Директор школи

Легка В.А.

31.08. 2017 р

План

роботи Ради по харчуванню

ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІступенів №12

міської ради м. Кропивницького

Кіровоградської області

на 2017- 2018 н.р.

м.Кропивницький

2017р

Зміст роботи Дата Відповідальний Примітка
1 1 Про порядок організації харчування учнів у 2017-2018н.р. 2.Складання та затвердження плану роботи Ради по харчуванню 3.Ознайомлення членів Ради з перспективним меню та картотекою страв 4.Перевірка наявності документів на учнів пільгових категорій станом на 01.09.2017р. 5. Про організацію харчування учнів ЗШ №12на час проведення ремонтних робіт у приміщенні шкільної їдальні 31.08. 2017 Легка В.А. Бойко О.В. Тихохід О.
2. 1.Ведення документації з організації харчування дітей 2.Про організацію харчування учнів 1-4класів та учнів пільгової категорії5-9класів грудень 2017 Бойко О.В.
3. 1.Про організацію харчування учнів протягом І семестру 2017-2018н.р. 2.Про організацію харчування учнів у 2018році 3.Перевірка наявності документів на учнів пільгових категорій 5-9класів на 31.01.2018р. січень 2018 Легка В.А. Бойко О.В. Тихохід О.
4 1.Про результати перевірок організації харчування учнів 1-4класів та учнів пільгових категорій протягом лютого- березня 2018року 2.Про результати перевірки якості отриманих продуктів харчування та умов їх збереження березень 2018 Данилова Н.І-голова Ради школи Тихохід О.
5 1. Про організацію харчування учнів під час літнього оздоровлення 2.Звіт про роботу членів Ради по харчуванню за 2017-2018н.р. червень 2018 Легка В.А. Тихохід О.

Список

членів Ради по харчуванню

по ЗШ І-ІІступенів №12

Кіровоградської міської ради

Кіровоградської області

на 2017 – 2018 н.р.

№ п/п ПІБ
1. Легка Валентина Анатоліївна голова Ради по харчуванню
2 Бойко Ольга Володимирівна відповідальна за орган. харчування
3 Ткаченко Ірина Володимирівна сестра медична
4 Стрижеус Лариса Миколаївна кухар
5 Макарова Наталя Юріївна голова ПК
6 Тихохід Оксана член Ради школи
7 Мілецька Лариса Павлівна зав.господарством

Звіт

про роботу Ради по харчуванню

в ЗШ І – ІІ ступенів №12

міської ради у м.Кропивницькому

Кіровоградської області

з 01. 09 .2017 по 29.12.2017

З метою контролю за організацією та якістю харчування з 01.09.2017 року продовжила функціонувати Рада по харчуванню, до складу якої входять 7 осіб. Членами Ради по харчуванню було проведено 2 засідання Ради та здійснено 4 перевірки організації харчування учнів. На засіданнях Ради розглядалися такі питання:

Складання та затвердження плану роботи на 2017 – 2018 н. р.;

Ознайомлення з двотижневим меню і картотекою страв.

Перевірку наявності документів на учнів пільгових категорій на 01.09.2017 року.

Про організацію харчування учнів ЗШ І-ІІст.№12 на час проведення ремонтних робіт у приміщенні їдальні

Про результати перевірок організації харчування учнів1-4кл. та учнів пільгових категорій протягом І семестру;

Про результати непланової перевірки якості отримуваних продуктів харчування та умов їх збереження.

Кожне засідання Ради по харчуванню фіксується протоколом.

Члени Ради по харчуванню детально ознайомилися із нормативно – правовою базою по організації харчування та допомагають адміністрації школи здійснювати контроль за якістю харчування учнів. Станом на 01.09. 2017 року охоплено всіма видами харчування у щколі 115 учнів. Безплатним харчуванням ( сніданком ) охоплені 59 учнів 1 – 4 клас ( 100 %) та 6 учнів пільгових категорій.

Вартість сніданку учнів 1 – 4 класів в 2017 році становила 7,00 грн . середня вартість обідів для дітей пільгових категорій- 10,00 грн. У школі з 04.09. по 30.11. 2017 року проводився ремонт їдальні. В цей період харчування здійснювалось буфетною продукцією в одноразовому посуді. З 04.12.2017 року учні харчувалися у їдальні ,згідно двотижневого меню. Працівник їдальні здійснював реалізацію власної продукції: салати, дріжджові вироби, котлети. бутерброди, а також печиво, вафлі. соки.

Дотримання норм харчування здійснювалось в межах відповідних бюджетних призначень. На належному рівні працівниками школи ведеться нормативно-технологічна та нормативно-технічна документація.

Натуральні норми харчування дітей у закладі освіти з основних видів продуктів протягом 2017 року виконувалися в середньому на 75 %.

У школі складено графік щотижневої перевірки роботи шкільної їдальні. Адміністрація школи разом із членами Ради по харчуванню перевіряє санітарний стан обідньої зали, дотримання циклічного меню, закладку продуктів, різноманітність асортименту продуктів харчування ,наявність добових проб страв відповідно меню, якісь миття посуду, забезпеченість миючими та дезинфікуючими засобами, прибиральним матеріалом.

Якість готової їжі у шкільній їдальні щодня перевіряється бракеражною комісією, до складу якої входить кухар, сестра медична, відповідальна за організацію харчування та по можливості представник батьківської громадськості. Запис про перевірку готової продукції заноситься до бракеражного журналу.

Отже, як вважають члени Ради по харчуванню, організація, якість харчування школярів, матеріально- технічне забезпечення виробничих процесів, організація санітарно- просвітницької роботи з питань раціонального харчування, дотримання вимог охорони праці та техніки безпеки здійснюється на достатньому рівні і є на постійному контролі адміністрації школи та членів Ради по харчуванню.

Члени Ради по харчуванню:

Голова: В. Легка

Відповідна за орган. харчування О. Бойко

Сестра медична І. Ткаченко

Кухар Л.Стрижеус

Голова ПК Н.Макарова

Члени Ради школи О. Тихохід

Зав.господарством Л. Мілецька

На виконання доручення міського голови Райковича А.П. та листа управління освіти Кіровоградської міської ради від 23.01.17 № 177/1-01-09 щодо посилення контролю за якістю продуктів харчування, санітарного стану харчоблоку проведена позапланова перевірка Радою по харчуванню в закладі (акт та фотозвіт надаються).

/Files/images/IMG_20170127_110149.jpg/Files/images/IMG_20170127_110058.jpg/Files/images/IMG_20170127_105900.jpg/Files/images/IMG_20170127_105937.jpg

Затверджено

Директор школи

Легка В.А.

31.08. 2016 р

План

роботи Ради по харчуванню

ЗШ І-ІІст.№12

Кіровоградської міської ради

Кіровоградської області

на 2016- 2017 н.р

Зміст роботи Дата Відповідальний Примітка
1 1 Про порядок організації харчування учнів у 2016-2017н.р. 2.Складання та затвердження плану роботи Ради по харчуванню 3.Ознайомлення членів Ради з перспективним меню та картотекою страв 4.Перевірка документів на учнів пільгових категорій 31.08. 2016 Легка В.А. Бойко О.В. Тихохід О.
2. 1. Про результати опрацювання узагальнених результатів анкетування серед батьків учнів початкової школи. Листопад 2016 Бойко О.В.
3. 1.Про організацію харчування учнів за І семестр 2016-2017н.р. 2.Про організацію харчування учнів у 2017році 3.Про результати позапланової перевірки якості продуктів харчування та санітарного стану приміщення їдальні 04.02. 2017 Легка В.А. Бойко О.В. Тихохід О. Члени Ради по харчуванню
4 1.Про результати перевірок організації харчування учнів 1-4класів та учнів пільгових категорій протягом лютого- березня 2017року 2.Про результати перевірки якості отриманих продуктів харчування та умов їх збереження 22.03. 2017 Данилова Н.І-голова Ради школи Тихохід О.
5 1. Про організацію харчування учнів під час літнього оздоровлення 2.Звіт про роботу членів Ради по харчуванню за 2016-2017н.р. червень 2017 Легка В.А. Тихохід О.

Список

членів Ради по харчуванню

по ЗШ І-ІІступенів №12

Кіровоградської міської ради

Кіровоградської області

на 2016 – 2017 н.р.

№ п/п ПІБ
1. Легка Валентина Анатоліївна голова Ради по харчуванню
2 Бойко Ольга Володимирівна відповідальна за орган. харчування
3 Ткаченко Ірина Володимирівна сестра медична
4 Стрижеус Лариса Миколаївна кухар
5 Макарова Наталя Юріївна голова ПК
6 Тихохід Оксана член Ради школи
7 Мілецька Лариса Павлівна зав.господарством
Кiлькiсть переглядiв: 803

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.